Online İtibar Yönetimi Ne Değildir?

Online İtibar Yönetimi Ne Değildir?

ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ NE DEĞİLDİR?

Online itibar yönetimi, kurumsal şirketler, markalar ve marka değeri olan kişiler için mutlaka yapılması gereken, dijital bir halkla ilişkiler çalışmasıdır. Sosyal medya ajansları tarafından yürütülen bu çalışmaların içerisinde analiz, izleme, SEO çalışmaları, sosyal medya yönetimi ve bilişim hukuku yer alır. Kişisel olarak kendi markanızın veya firmanızın online itibarını yönetmek, kriz anlarında duygusal olabilecek yaklaşımlarınız nedeniyle, itibarınıza daha çok zarar verebilir. İtibar kelimesi, anlam olarak içerisinde hem olumluluk hem de olumsuzluk içerir. Dolayısıyla sosyal medyada olumlu bir itibar oluşturmak kadar, olumsuz itibardan kurtulmak da çok önemlidir.

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

online-itibar-yonetimi

İtibar, uzun süreli bir kavramdır. Bu sebeple sadece kriz anlarında profesyonel sosyal medya ajanslarından alınacak online itibar yönetimi  çalışmaları, yararlı olmayabilir. Kriz oluşmadan önce de marka imajı ile paralel olarak online itibar çalışmaları yapılması gerekir. Bugün sosyal medya hesaplarının ne kadar aktif kullanıldığı düşünülürse, markanız hakkında oluşan bir olumsuzluğun tüm dünyaya yayılması sadece saatler sürecektir. Ayrıca internetin hiç bir şeyi unutmadığı ve olumsuz imajı yok etmek için çok daha uzun süreler harcanacağı unutulmamalıdır.

sosyal-medya-ajanslari

Markanız veya firmanız için online itibar yönetimi yapacak kişinin, sosyoloji ve psikoloji eğitimi almış ve iletişim alanında araştırma ve çalışmalar yapmış olması gerekir. Bu kişilerin sadece sosyal medya alanında teknik bilgiye sahip olmaları, online itibar yönetimi için yeterli değildir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir