www.filmciabi.com | www.filmeti.com | www.coptikfilm.com | www.zkefilms.com | www.irisefilms.com | www.hblfilms.com | www.hausfilms.com | www.akibafilm.com | www.kumefilm.com | www.bigifilm.com
Telif Hakkı Koruma | Distile

Telif Hakkı Koruma

Telif Hakkı Koruma

Distile; telif hakları size ait olan müzik, dizi, film, sanat eseri, kitap, yayın, video klip ve fotoğraf gibi her türlü içeriği Google üzerinden kaldırma ve online ortamlarda telif hakkı koruma çalışmalarını yürütür.

Telif hakkı size ait materyallerin ve online içeriklerin bulunduğu internet sayfalarını sürekli takip ile analiz edip size raporlayan ve sizin talepleriniz doğrultusunda bunları kaynaklarından kaldıran Distile Telif Koruma Sistemi, Google ve Yandex gibi arama motorlarında ilk 50 sayfayı her gün düzenli olarak takip eder.

Sinema filmleri, müzik çalışmaları, televizyon dizileri gibi pek çok içeriğin internet üzerinden korsan yayınlanmasını ve dağıtılmasını engelleyen Distile, Türkiye’nin önde gelen müzik şirketleri ve televizyonları ile çalışmış, arama motorlarında görülen ve yayınlanan telif hakkı barındıran siteleri %98 oranında kaldırma başarısı yakalamış ekibi ile sürdürmektedir.

Ülkemizde Fikri Haklar

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu’nun oluşumu ve telif hakkı konusunda ülkemizdeki yapılan düzenlemelerin kronolojik sıralaması, tarihsel boyutu.

  • 1850

    Encümen-i Danış Nizamnamesi

    Fikri haklar alanındaki llk hukuki metin

  • 1910

    Hakkı Telif Kanunu

    Kitaplar, resimleri ve çizgiler, heykeller,
    teknik resimler, musiki aletleri fikir ve kalem eserleri olarak tanındı

  • 1952

    Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu

    Profesör Ernst Hirsch tarafından hazırlanan 5846 sayılı kanun

  • 1983

    AB Müktesebatına Uyum

    Avrupa Birliği müktesebatına uyum
    çalışmaları kapsamında yeniden düzenlemeler

  • 2001

    Yeniden Düzenleme

    İnternetin ve korsancılığın yayılması ile telif kapsamları yeniden düzenlenmiştir

  • 2008

    Ağırlaştırılmış Cezalar

    Hak sahibinin izni olmaksızın yapılan aksiyonların cezai hükümleri yeniden düzenlenmiş ve ağırlaştırılmıştır

Korsan içerikte 10 ülke

Korsan kullanım oranı ile ilgili araştırmalar neticesinde oluşturulmuş aşağıdaki grafik Türkiye’de durumun hangi seviyede olduğunu göstermektedir.

Güncel verilere göre ülkeler sıralamasında %45 korsan kullanım oranı ile 6. sırada bulunan Türkiye, her yıl yaklaşık 2 Milyar TL ‘den fazla bir korsan ekonomisi barındırmaktadır.

Hak sahibi film şirketleri, tv kanalları, prodüksiyon firmaları, sanatçılar, yapımcılar, yazılım üreticileri ve pek çok sektör bu finansal durumdan doğrudan etkilenmektedir.

*Veriler ükelerdeki kullanım oranını % olarak vermektedir.

Distile’nin telif hakkı koruma ve telif hakkı size ait içerikleri internetten kaldırma çalışmaları ile elde edeceğiniz sonuçlar; eserlerinizin dijital dünyadaki dağılımına, kitle yönetiminize, itibarınıza ve gelirlerinize doğrudan yansır.

.

iletişime geçin

Hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi ve teklif almak için

İş akışı

  • İçerik analizi ve korsan yayınların tespiti
  • Listeleme ve strateji belirleme
  • Eserlerin kaynaklarından kaldırılması ve müdahale
  • Google, Yandex, YouTube vb arama sonuçlarına müdahale
  • 7/24 sürekli takip ve monitör
  • Haftalık raporlama ve geribildirim

Telif hakkı size ait içerikleriniz için internet bir tehdit değil!

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.