Distile, Onlipr Teknoloji ve Ticaret A.Ş. çatısı altında, internet üzerindeki arama sonuçları, internetten kaldırılmak istenen içerikler, online algı yönetimi, itibar yönetimi ve profesyonel medya ilişkileri konularında uzmanlaşmış bir dijital ajanstır.
PR Krizi Sırasında Online İtibarınızı Nasıl Korursunuz?
“İptal” kültürünün böylesine yaygınlaştığı bir dönemde her markanın bir PR kriziyle karşı karşıya kalması son... devamı>
Oca
YouTube’dan Uygunsuz İçerikleri Kaldırma: Tam Kılavuz
YouTube’da yer alan uygunsuz içerikler kişisel veya profesyonel itibarınızı zedeleyebilir. Size bireysel olarak zarar veren... devamı>
Ara
2024’ün En Etkili Online Marka İzleme Araçları
Dijital varlığın neredeyse “her şey” olduğu bu dönemde, markalar için çevrim içi itibarı korumanın önemi... devamı>
Ara
Online Kimliğinizi ve Kişisel Bilgilerinizi Nasıl Korursunuz?
Sosyal medya platformlarına yayınladığınız her şey sizin online kimliğinizi belirler. Bir Youtube videosuna yaptığınız yorum,... devamı>
Kas
Reddit ve Forumlardan Zararlı İçerikleri Kaldırma Yöntemleri
Reddit; içerik paylaşma, topluluklar oluşturma ve tartışmalar yapma gibi konularda dünyanın en popüler çevrim içi... devamı>
Eki
DMCA İçerik Kaldırma Talepleri İçin Kapsamlı Rehber
Bir ABD yasası olan DMCA (Digital Millennium Copyright Act), dijital telif hakkı ihlallerini korumayı amaçlar.... devamı>
Eki
Eski Sosyal Medya Gönderilerini Kalıcı Olarak Silmenin Yolları
Sosyal medya hesaplarınıza giriş yapabildiğiniz zaman eski gönderilerinizi silmek çok kolay. Peki ya e-posta adresinizi... devamı>
Ağu
5 Adımda Sosyal Medyada Algı Yönetimi
Sosyal medya markalar için son derece geniş ve dinamik bir ortam sunar. Bu ortam markaların... devamı>
Tem
LinkedIn’de Doğru İçerik Paylaşmanın Püf Noktaları
Dijital platformlarda etkileşim kurma iş dünyasını geliştiren önemli araçlardan biri haline gelmiş durumda. Profesyonellerin buluşma... devamı>
Haz
PR Ajansı İle Çalışmak Size Neler Kazandırır?
Günümüzün rekabetçi pazarında doğru hedef kitleye ulaşmak, doğru iletişim stratejileri geliştirmek ve algıyı doğru şekilde... devamı>
Haz