www.filmciabi.com | www.filmeti.com | www.coptikfilm.com | www.zkefilms.com | www.irisefilms.com | www.hblfilms.com | www.hausfilms.com | www.akibafilm.com | www.kumefilm.com | www.bigifilm.com
Kurumsal Algı Nedir? | Distile

Kurumsal Algı Nedir?

Kurumsal Algı Nedir?

İş yaşamında kurumların önemli yeri vardır. Kurumlar toplum nezdinde iyi ya da kötü algılanma biçimlerine göre şekil alırlar. Toplum nezdinde bir kurum ne kadar iyi bir algıya sahipse o derece başarılı olur. Bir kurumun algı operasyonun yüksek olması toplum nezdinde iyi algılanması için iş performansın yüksek olmasına bağlıdır. Yani işini ne kadar iyi yapıyor ve hedef kitli olan toplum ya da müşterilerine değer veriyor ve önemsiyorsa o derecen toplum nezdinde itibar görür. Kurumlar bu anlamda performanslarını yükseltmek ve kişiler tarafından olumlu algılanmak için kurumlarda toplum bilinci ve sorumluluğu olması gerekir. Bu bilinçle hareket eden kurumlar toplumun ihtiyaçlarını önemser, kaliteli işler yapmak için daha çok çalışır ve hayatının her devresinde saygın kimliklerini korumaya çalışırlar. Kurumsal algı bu bakımdan oldukça önemlidir. Kurumsal algı operasyonu olarak toplum algısının iyi yönde olması tamamen sizin kurumunuzun çalışma performansına bağlıdır. Çalışma performansını yükseltmek için yapılması gereken şey belli; Müşteriye değer vermek, müşterinin ihtiyaçlarını önemsemek ve işini kaliteli yapmak. Bunlara dikkat ettiğiniz takdirde kurumsal algı olarak toplum nezdinde o derece iyi yansıyacaksınız.

İmajınızı En İyi Şekilde Yansıtın

İmaj karşı tarafa kendinizi istediğiniz gibi yansıtma biçiminizdir. İmajınızı en iyi şekilden yansıtmak için kurumsal algı operasyonu olarak insanlar karşısında olumlu ve iyi bir algıya sahip olmanız gerekir. Bu olumlu algının ötesinde sıradışı, başarılı, kaliteli ve önemli bir kurum olarak toplum nezdinde yansımanız imajınızın ne kadar güçlü olduğu algısını karşı tarafa yansıtacaktır. İmajınızın etkileyici olması için yaşam stratejinizde değişiklikler yapabilirsiniz. Örneğin sıradan çalışma şekli ya da yöntemler yerine modern ve yenilikçi yöntemleri denemekten çekinmeyin. Ne kadar iyi olursanız olun müşterilere karşı daima mütevazi ve güler yüzlü olmayı da ihmal etmeyin. Çünkü kurumunuzun başarısı müşterinizin size algılama biçimine göre şekillenir. İşinizdeki başarı durumunuzdaki kat sayılar müşteriyi pek etkilemeyecektir, bunların düşmesi her zaman beklenebilir. Müşteriye davranış biçiminiz ise akılda olumlu ya da olumsuz algı oluşmasına neden olur. Bu açıdan toplum bilincini daima akılda tutan kurumların algı operasyonların çok daha yüksek olduğunu unutmamak gerekir.



Bizi Arayın

Bir cevap yazın

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.