www.filmciabi.com | www.filmeti.com | www.coptikfilm.com | www.zkefilms.com | www.irisefilms.com | www.hblfilms.com | www.hausfilms.com | www.akibafilm.com | www.kumefilm.com | www.bigifilm.com
Kurumsal İtibar Yönetimi ve İtibar Yönetimi Nasıl Yapılır? | Distile

Kurumsal İtibar Yönetimi ve İtibar Yönetimi Nasıl Yapılır?

Kurumsal İtibar Yönetimi ve İtibar Yönetimi Nasıl Yapılır?

İtibar gerek iş yaşamında gerekse sosyal yaşamda kişiler üzerinden bırakılan izlenimlerdir. Bu izlenim iyi yönde olursa itibar olumlu olur ve size ya da işinize saygınlık artar. Aksi yönde olursa itibarınıza gölge düşer ve itibarınız kötü yönde etkilenir. İtibarın kötü ya da olumsuz olması gerek iş yaşamında gerekse sosyal ve özel yaşamda saygınlığınızın yitirilmesi demektir. Saygınlığınızın yitirilmesi de başarı şansınızın azalması demektir.

İtibarın zedelenmesi çeşitli şekillerde olmaktadır. En etkili ve olumsuz yolu ise hızlı bir sosyal medya ve iletişim aracı olan internette içeriklerin paylaşılmasıdır. İçeriklerin olumsuz şekilde paylaşılması sizin ya da kurumunuzun itibarının zedelenmesi demektir. Çok sayıda insan internette bulunduğu için sizi tanıyan tanımayan herkesin içerikleri görmesi ve sizin ya da kurumunuz hakkında kötü izlenim kazanması demektir. Bu maçla itibarınızı kurtarmak ve yeniden eski saygınlığınıza kavuşmanız açısından Distile Danışmanlık Merkezi tarafından itibar yönetimi çalışmaları yapılmaktadır. Bu çalışmalar sayesinde kaybedilen itibarınızın yeniden kazandırılması amaçlanmaktadır.

İtibar Yönetimi Nasıl Yapılır?

İtibar yönetimi tamamıyla algı yönetiminden ibarettir. Amaç; toplum nazarında kaybedilen itibarın yeniden kazandırılmasıdır. Bu amaçla firmamız profesyonel anlamda çalışmalar yapmaktadır. Firmamızdan destek almak için talep oluşturduğunuz takdirde firmamız bu alanda çalışmalara hemen başlamaktadır. İtibar yönetimi oluşturmak için gerekli araştırma ve incelemeleri yapan firmamız bu alanda gerekli incelemeleri yaptıktan sonra olumlu algı operasyonu işlemine başlar. Bunun için öncelikle şu işlemleri yapar;

  1. Öncelikle itibarınıza gölge düşüren her türlü olumsuz içerikler gerekli yerlerden kaldırılır.
  2. Kaldırılan bu içeriklerin bir daha kalıcı bir şekilde geri gelmemesi sağlanır ve bunun garantisi verilir.
  3. Olumsuz içerik kaldırma işlemi yapıldıktan sonra kaldırılan içeriklerin yerine yeni ve olumlu içeriklerin konulması sağlanır. Böylece olumlu algı operasyonu oluşturularak itibar yönetimi çalışmalarının son aşaması tamamlanmış olur. Olumlu içeriklerin eski içeriklerin yerine konulması sizin ya da kurumunuz hakkında yeniden olumlu izlenimlerin kazanılmasını sağlar. Böylece kaybettiğiniz itibarınızın yeniden kazandırılması sağlanır.

İtibar yönetimi ve her türlü olumsuz içeriklerin listelerden kaldırılması konusunda destek için firmamız 0 850 885 10 12 numaralı telefondan arayabilirsiniz.



Bizi Arayın

Bir cevap yazın

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.