www.filmciabi.com | www.filmeti.com | www.coptikfilm.com | www.zkefilms.com | www.irisefilms.com | www.hblfilms.com | www.hausfilms.com | www.akibafilm.com | www.kumefilm.com | www.bigifilm.com
Sosyal Medyada Kişisel Marka ve İtibar Yönetimi Nasıl Yapılır? | Distile

Sosyal Medyada Kişisel Marka ve İtibar Yönetimi Nasıl Yapılır?

Sosyal Medyada Kişisel Marka ve İtibar Yönetimi Nasıl Yapılır?

İnternet dünyasında sosyal medya oldukça hem bireysel hem de kurumsal olarak kullanılmaktadır. İnsanlar sosyal medya sayesinde diğer kişilerle amaçlarına göre etkileşime girmektedirler. Bu etkileşim neticesinde hedeflerine ulaşmaktadırlar. Kurumlar ürünlerini satmak için artık teknik yollar tercih etmek yerine daha etkili yollar deneyerek hedef kitleleri kendilerine çekmektedirler. Bu etkili yollardan birisi de kişisel markadır. Sosyal medyada kişisel marka kullanımı ile itibar yönetimini en iyi şekilde sağlayabilir ve kurumunuz için arzu edilen hedef kitleyi kendinize en iyi şekilde bağlayabilirsiniz. Nasıl mı? Gelin bu sorunun cevabını yazımızın devamında vermeye ve sizi bu konuda en iyi şekilde aydınlatmaya çalışalım:

Kişisel Marka Nedir ve Ne Amaçla Yapılır?

Kişisel marka, kişinin kendini ön plana çıkararak işinde en iyisi olduğu izlenimini sağlayarak  akılda kalmaktır. Kişisel markanın amacı hedef kitleye yani müşterilere ulaşmak için daha etkili bir yol olan iletişim kanalını kullanmaktır. Bunun için de teknik bilgilerle ürün satışı yapmak yerine bu işle uğraşan ve alanında uzman olan kişilerle irtibata geçmek daha kolay olacaktır. Böylece insanlar bir ürün satın alırken o ürün konusunda uzman olan kişilerle irtibata geçerek ürün hakkında istediği bilgiyi sorabilir. Böylece ürün hakkında daha çok bilgi edinir ve ürünün güvenirliği konusunda aklındaki soru işaretlerine cevap bulur.

Kişisel Markanın Önemi ve Kişisel Markanın Oluşturulması

Kişisel markanın önemi konusunda şunları söyleyebiliriz. Kişisel marka ile akla gelen ilk isim olacağınız için sizin sayenizde ürünlerin satılması daha hızlı olacaktır. Bu açıdan kişisel anlamda marka olmak istiyorsanız şunları yapabilirsiniz;

  • Sizi diğerlerinden ayıran farkı belirterek markanızı en iyi şekilde tanımlayın.
  • Etkilemek istediğiniz kitleleri düşünerek hedef kitlenizi belirlemeye çalışın.
  • Profesyonel anlamda resim çektirin. Profesyonel olarak görülen resimler arama sonuçlarında da ilk sıralarda görünür. Bu açıdan resminizi profesyonel anlamda çektirmeyi ihmal etmeyin.
  • Dijital imaj ve itibarınızı en iyi şekilde kuvvetlendirin. Çünkü insanlar sizinle görüşmeden önce sizinle ilgili arama yaparak sizin hakkınızda fikir edinmek isterler. Bu anlamda sizinle ilgili izlenimler ne kadar iyi olursa dijital imajınız ve itibarınız da o ölçüde güçlü olur.


Bizi Arayın

Bir cevap yazın

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.