Distile İle Kurumsal İtibarınızı Geliştirin: Pratik Rehber

Distile İle Kurumsal İtibarınızı Geliştirin: Pratik Rehber

Bir şirketin hem müşteriler hem de iş ortakları ve yatırımcılar gözünde olumlu bir itibara sahip olması ve güven yaratması, müşteri sadakatini güçlendirirken iş ortaklıkları ya da yatırımlar ile büyümeyi destekler. Aynı zamanda mevcut rekabet koşullarında büyük avantaj sağlanmış olur. Kurumsal itibarın doğru şekilde yönetilmesi, şirketlerin muhtemel krizlerden minimum seviyede etkilenmesini sağlar. Distile, bir yandan şirketlerin kurumsal itibarını korurken, bir yandan da güçlenmesi için etkili çözümler geliştirir.

Distile’nin Sunmuş Olduğu Kurumsal İtibar Yönetimi Süreci

Distile, alanında uzman ve deneyimli teknik ekibi, sosyal medya platformlarındaki gücü, ulusal ve uluslararası internet kanalları ile ikili ilişkileri ve 20 yılı aşkın deneyimi ile kurumsal itibar yönetiminin her adımını etkili bir şekilde gerçekleştirir. Distile tarafından gerçekleştirilen kurumsal itibar yönetimi süreci şu şekilde işler: 

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

Mevcut İtibarın Değerlendirilmesi ve Hedef Belirleme

Şirketinizin mevcut durumu, müşteri algısı ve sosyal medya analitikleri de dahil olmak üzere pek çok veri değerlendirilir ve müşterilerden gelen geri bildirimler de göz önünde bulundurularak bir şirketinize özel bir strateji geliştirilir. Beklentileriniz ve talepleriniz doğrultusunda müşteri memnuniyeti, sektörel liderlik ya da marka sadakati gibi konularda hedefler belirlenir. 

İletişim Stratejisi Geliştirme

Şirketinizin kendisini nasıl ifade etmek istediği belirlenir ve buna yönelik bir iletişim dili geliştirilir. Şirketinizin mesajlarının, değerlerinin ve hedeflerinin müşterilere ya da potansiyel yatırımcılara olabilecek en net şekilde ifade edilmesi amaçlanır. Bu süreçte geliştirilen etkili iletişim, potansiyel müşteri ve yatırımcıların gerçek müşterilere ya da yatırımcılara dönüşmesine katkı sağlar. 

7/24 İzleme ve Takip

Tüm sosyal medya platformları ve internet haber kanalları da dahil olmak üzere tüm internet ortamı taranarak şirketinizi etkileyebilecek olumsuz içerikler tespit edilir. Söz konusu içeriklere anlık olarak müdahale edilerek internet ortamından kaldırılmaları sağlanır. Ayrıca şirket ismi ve belirlenmiş olan anahtar kelimeler üzerinden internet ortamı 7 gün 24 saat aranır ve olumsuz içerikler anlık olarak tespit edilerek gerekli müdahaleler gerçekleştirilir. Böylelikle potansiyel krizler henüz ortaya çıkmadan engellenmiş olur. 

Kriz Yönetimi

Kriz senaryolarına karşı gerekli planlamalar yapılır ve olası krizlerde söz konusu planlamalar hızlı şekilde devreye sokulur. Acil durum iletişim planları sayesinde kriz anında atılacak olan adımların tamamı önceden belirlenir.

Geri Bildirim ve Sürekli Geliştirme

Kurumsal itibar yönetimi sürecinde elde edilen tüm veriler titizlikle işlenir ve mevcut plan, kurumsal itibarın iyileştirilmesi adına geliştirilir. Müşteri geri dönüşleri, internet ya da sosyal medya içerikleri, yatırımcı davranışları ve çok daha fazlası söz konusu verilere dahildir. 

Kurumsal İtibarın İyileştirilmesi

Kurumsal itibarın korunması önemli olduğu kadar, iyileştirilmesi de önemlidir. Nitekim hem sosyal medya gündem oluşturma çalışmaları hem de online basın ilişkilerinin doğru şekilde kullanılması ile kurumsal itibar iyileştirilir. Distile, alanında uzman içerik yazarları ile çalışarak markanızın kendisini doğru ve etkili şekilde ifade etmesini sağlayacak içerikler ile kurumsal itibarınızın gelişmesine destek olur. Söz konusu çalışmalar SEO çalışmaları ile desteklenerek markanızın Google’ın ilk sıralarında yer alması sağlanır. 

Bugün pek çok şirket kurumsal itibar yönetimi çalışmaları sayesinde mevcut rekabet koşullarında büyük avantajlar elde etmeyi başarmıştır. Nitekim bugün şirketlerin kurumsal itibarın korunması ve iyileştirilmesi adına büyük bütçeler ayırıyor olması da kurumsal itibarın önemini gösterir niteliktedir. Eğer siz de Distile ile çalışarak kurumsal itibarınızı korumak ve müşteri sadakatini artırmak isterseniz, hemen şimdi bizimle iletişime geçebilirsiniz. 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir