Google’daki İçerikler İşe Alım Sürecinde Etkili mi?

Google’daki İçerikler İşe Alım Sürecinde Etkili mi?

Her ne kadar i̇nternet üzerinden bilgiye ulaşmak kolay bir hale gelmiş olsa da, ulaşılan bilgilerin kaynaklarını ve doğruluklarını mutlaka sorgulamak gerekiyor. Bir diğer yandan hem kişilerin hem de markaların online görünürlüğünü doğru bir şekilde oluşturması da büyük önem taşıyor. Nitekim artık insanlar çalışacakları şirketleri, şirketler de çalıştıracakları elemanları Google ve benzeri arama motorlarında araştırarak seçiyor. Bu sebeple olumlu bir online profil oluşturulması hem şirketler hem de kişiler açısından son derece önemli. Peki Google’daki içerikler işe alım süreçlerini nasıl etkiliyor?

Online İtibar İşe Alım Süreçlerini Nasıl Etkiliyor?

İşe alım süreçlerinde kişilerin özgeçmişleri işverenlerin çalıştırmayı düşündükleri personeller hakkında belirli bir fikir sahibi olmasına yardımcı oluyor. Fakat artık bu özgeçmişe Google araştırmaları da eşlik ediyor. Şöyle ki; kişilerin bireysel blog sayfalarında paylaştıkları ideolojik bir fikir ya da etik olmayan ve genel ahlak kurallarına aykırı bir davranış, işverenlerin kararı üzerinde son derece etkili. 

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

Google yalnızca işe alım süreçlerinde değil, aynı zamanda iş yapma ya da ortaklık gibi konularda da büyük bir etki sahibi. Çünkü insanların büyük bir çoğunluğu araştırmalarını Google üzerinden gerçekleştiriyor. Eğer ilk sayfada çıkan içerikler kişiler ya da markalar hakkında iyi şeyler söylemiyorsa, işe alım ya da ortaklık süreçleri başlamadan bitmiş oluyor. Fakat aksi bir durumda, yani ilk sayfa içerikleri iyi şeyler söylediğinde ve olumlu haberlerle dolu olduğunda başarı sağlanabiliyor. Nitekim hem iş hayatında hem de sosyal hayatta güven uyandıran bir insan ya da marka olmak için öncelikle online görünürlüğün iyileştirilmesi gerekiyor. 

Google Görünürlüğü İşe Alım Süreçlerine Nasıl Pozitif Katkı Sağlar?

İnternetin artık cebimize kadar girmesiyle birlikte, insanlar ve markalar hakkında sonsuz bilgi sağlayan geniş bir ağa erişim sağlayabiliyoruz. Fakat buradaki bilgilerin tamamı doğru değil. Bu yüzden online itibarın olabilecek en iyi şekilde yönetilmesi gerekiyor. Günümüzde pek çok işsiz insan, kötü bir itibara sahip olan markalarla çalışmayı tercih etmiyor. Bu durum markalar için de geçerli. Dolayısıyla markaların ve kişilerin başarılı olmak için öncelikle arama motorlarındaki verileri incelemesi gerekiyor. 

Kişilerin bir işe başvurmadan önce özgeçmiş hazırlamak için verdikleri emeği, online görünürlüğü iyileştirmek için de vermeleri gerekli. Bunun için de içerik kaldırma hizmetlerinden ya da online algı ve itibar yönetimi çalışmalarından destek alınabilir. Böylelikle i̇nternet üzerinde yer alan kötü niyetli haberler, olumsuz içerikler ve fotoğraflar kalıcı olarak kaldırılmış olur. Sonuç olarak kişilerin ve işletmelerin yalan haber ya da içeriklerden korunması sağlanır.

Distile İle Online İtibarınızı İyileştirin!

Online itibar yönetimi çalışmaları markalara ve kişilere olan güvenin artırılmasına yardımcı olur. Söz konusu faydaların etkileri bugün fark edilebileceği gibi, gelecek için de önemlidir. Marka ve şirket ihlalini koruma, haber ve içerik kaldırma, sosyal medya ve online medya ilişkilerini yönetme gibi hizmetler sunan Distile, i̇nternet üzerindeki bilgilerin kontrol edilerek düzeltilmesini, gerekli görüldüğü durumlarda ise kalıcı olarak kaldırılmasını sağlar. Detaylı filtreleme ve tarama çalışmalarına tabi tutulan bu süre, markaların ve kişilerin i̇nternet ortamındaki bilgi kirliliğinden korunmalarına yardımcı olur. Dolayısıyla gelecek dönemde ortaya çıkması muhtemel negatif etkiler de engellenmiş olur. 

Eğer siz de bu bugüne dek yüzlerce marka ve kişi için online itibar yönetimi çalışmaları yürütmüş olan Distile ile çalışmak ve hemen bir yüzyüze görüşme planlamak isterseniz, aşağıdaki iletişim kanalları üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir