İnternet İtibarınızı Olumlu Yönde Nasıl Dönüştürebilirsiniz?

İnternet İtibarınızı Olumlu Yönde Nasıl Dönüştürebilirsiniz?

Günümüz koşullarında herhangi bir markanın internet üzerinde olumsuz bir itibara sahip olması durumunda, büyüme hedeflerine ulaşması ve mevcut rekabet koşulları ile mücadele edebilmesi ne yazık ki mümkün değil. İnternet üzerindeki olumsuz içeriklerin ve buna bağlı güven kaybının müşteri sadakatini ciddi olarak etkilediği ve yeni ortaklıklar kurmayı imkansız hale getirdiği de son derece aşikar. Bu yüzden markaların internet üzerindeki itibarı korumaları ve olumlu yönde dönüştürmeleri de son derece önemli. Bunun için profesyonel ajanslarla çalışmak başta olmak üzere atılabilecek bazı adımlar mevcut!

İtibarınızı Olumlu Yönde Dönüştürmek İçin Atmanız Gereken Adımlar

İnternet ortamındaki olumlu bir itibar, hem müşterilerinizin hem de iş ortaklarınızın güvenini kazanmanız açısından son derece önemlidir. Nitekim güvenilir bir markanın değeri ve büyüme hızı da artacaktır. Mevcut rekabet koşullarında avantaj elde etmenizi sağlayan olumlu kurumsal itibar ancak etkili bir kurumsal itibar yönetimi ve etkili bir iletişim stratejisi ile mümkündür. Ayn zamanda muhtemel kriz anları için tüm senaryoların bugünden çalışılması gerekir. Etkili bir kurumsal itibar yönetimi için de şu adımlar takip edilebilir: 

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

Sosyal Medyayı Etkin Şekilde Kullanın

Sosyal medyayı aktif olarak kullanmak, müşteri kitlesi ile doğrudan etkileşimde olmak anlamına gelir. Nitekim etkili bir iletişim dile düzenli olarak içerikler paylaşmanız ve hedef kitleniz ile doğrudan iletişimde olmanız gerekir. 

İçerik Üretimi ve Paylaşımını Önemseyin

Markanız hakkında doğru bilgiler içeren, kampanyalar ya da gelişmeler hakkında bilgiler veren içerikler hazırlayın ve bu içerikleri sosyal medya da dahil olmak üzere çeşitli platformlarda yayınlayın. Söz konusu yayınlar müşterilerin markaya olan güvenini ve sadakatini arttıracaktır. 

Etkili Bir İletişim Dili Geliştirin

Markanızı nasıl ifade ettiğiniz müşteriler ve iş ortakları üzerinde son derece etkilidir. Bu yüzden samimi, doğrudan müşteri kitlenizi hedefleyen ve yapıcı bir iletişim dili geliştirin. 

Geribildirimleri Değerlendirin

Müşterilerinizden ve iş ortaklarınızdan gelen tüm geribildirimleri sürekli olarak değerlendirin. Başta sosyal medya platformları olmak üzere tüm internet analizlerini kontrol edin ve işleyin; kampanyalar ve iletişim dili dahil olmak üzere tüm kurumsal itibar yönetimi araçlarını düzenli olarak iyileştirin. 

İtibar Koruma Çalışmaları Gerçekleştirin

Kurumsal itibar yönetiminde sadece kurumsal itibarı korumak yeterli değildir. Aynı zamanda kurumsal itibarın iyileştirilmesi de gerekir. Bu yüzden internet ortamındaki tüm olumsuz içeriklerin düzenli olarak taranması, anlık olarak müdahale edilerek internet ortamından kaldırılması gerekir. Bu sayede markanızın olumsuz olarak etkilenmesinin önüne geçebilirsiniz. Ayrıca SEO çalışmalar ve online basın ilişkileri sayesinde, markanız hakkında üretilmiş olan olumlu içeriklerin arama motorlarının üst sıralarında çıkması sağlanmalıdır. 

Distile’den Destek Alın!

Distile kendi alanında 20 yılı aşkın bir sektör tecrübesine sahiptir. Yalnızca alanında uzman bir teknik ekip ile değil, aynı zamanda ulusal ve uluslararası bilişim hukuku uzmanları, 1400’ün üzerinde yerli ve yabancı internet haber kanalı ve deneyimli içerik üreticiler ile çalışır. Yukarıda belirtilmiş olan adımları, markaların kendi bünyesinde gerçekleştirmesinin son derece zor olduğu düşünüldüğünde, kurumsal itibar yönetimi çalışmalarının da profesyonel ekiplere bırakılmasında fayda bulunur. Distile sizin için olumsuz içeriklerin kaldırılmasından online basın ilişkilerine, içerik üretiminden sosyal medya yönetimine kadar tüm süreçleri profesyonel şekilde yönetir. 

Eğer siz de Distile ile çalışmak, kurumsal itibarınızı koruyarak olumlu yönde dönüştürmek isterseniz, hemen şimdi bizimle iletişime geçebilir ve ekiplerimizle yüz yüze bir görüşme planlayabilirsiniz. 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir