www.filmciabi.com | www.filmeti.com | www.coptikfilm.com | www.zkefilms.com | www.irisefilms.com | www.hblfilms.com | www.hausfilms.com | www.akibafilm.com | www.kumefilm.com | www.bigifilm.com
İnternet Ortamındaki Telif Hakları ve Telif Hakkı İhlali | Distile

İnternet Ortamındaki Telif Hakları ve Telif Hakkı İhlali

Distile, müşterilerine telif hakkı koruma ve telif hakkı ihlallerinin önüne geçip yok etme üzerine online itibar yönetimi dahilinde danışmanlık hizmetleri vermektedir. Telif hakkı kaldırılmak istenen içeriği tüm internetteki kopyaları ile birlikte birkaç saat içerisinde tespit edip hızlı bir müdahale ile kaldırılması ve kalıcı olarak yok edilmesi amaçlanırken, kurulan takip sistemleri ile de yayılması engellenmektedir. 7 gün 24 saat içeriğiniz Distile Monitor sistemi ile izlenir ve internet üzerinde bir kopyası çıktığı anda birkaç dakika içerisinde sistem tarafından tespit edilir. Uzmanlarımız ve hukuk departmanımız ile çözüme kavuşturulması amacıyla gerekli müdahale yapılırken müşterilerimiz bilgilendirilmekte, çalışmalar sonucunda ise kaç içeriğin yok edildiği, kaç içeriğin tespit edildiği ve süreç detaylı bir şekilde raporlanmaktadır.

TELİF HAKKI İHLALİ VE TELİF HAKKI KORUMAİnternet kullanımının artmasıyla sanal ortamdaki yayınların sayısı da artmaktadır. Hızla çoğalan bilgi miktarı ve yazılan yayınların sanal ortamın normal kitaplara göre daha ucuz olması ve insanların da bu âleme doğru yönelmesiyle birçok yazar yazılarını internet ortamında sunmaya başladı. İnternet yayınlarının kullanımının kontrolü ve yazarlar için bazı telif hakları vardır. Elektronik ortamdaki yayınlarını telif hakları da yapılmaya devam edilmektedir.

Telif hakkı, yazarlara sağlanan maddi ve manevi haklardır. Telif haklarının amacı yazarı yeni bir eser üretmeye teşvik etmek ve eserlerin kopyalanmasını önlemektir. Bu sayede ürünlerin eser sahibinin haklarının korunması da amaçlanmaktadır. Eserlerin kopyalarının yapılması bu eserlerin değerini ve özgünlüğünü yitirmesine neden olabilir. Türkiye’de telif hakları 5846 sayılı kanun ile 1951 yılında yasalaşmış ve 4630 sayılı kanun ile 2001 yılında yeniden düzenlenmiştir. Bir ürünün telif hakkı alabilmesi için birinci olarak uygun kategorilerden birine girmesi ve ikinci olarak eser, sahibinin özelliğini taşıması gerekmektedir.

Bilginin daha fazla yayılması ve ürünün değerini kaybetmemesi için her eser için telif haklarına uyulmalıdır. Telif hakkı için yapılacak çalışmalar bilginin eserin güvenilirliğini ve haklarını korumak için çok önem taşımaktadır. Bu haklar ile bilgi daha hızlı yayılacak ve yazarlar daha çok bilgi sunmak isteyecektir. Telif hakları ile eserler izinli bir şekilde kullanılacak ve yazar hakları çiğnenmeyecektir.



Bizi Arayın

Bir cevap yazın

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.