İnternetten Olumsuz İçerikleri Kaldırma: Basit Adımlarla Etkili Sonuçlar

İnternetten Olumsuz İçerikleri Kaldırma: Basit Adımlarla Etkili Sonuçlar

Hedef kitle, markalar için en kıymetli sermayelerden biri olarak kabul edilir ve söz konusu sermayenin kaybedilmesi, markaların varlığını sürdürememesi anlamına gelir. Hedef kitlenin herhangi bir markaya karşı güvenini ve sadakatini sarsacak en önemli unsur ise internet ortamındaki olumsuz içeriklerdir. Distile, i̇nternet ortamındaki olumsuz içerikleri kaldırarak müşteri güvenini ve sadakatini korumanıza destek olur.

Olumlu Bir Online İtibar İçin Olumsuz İçeriklerden Kurtulmak!

Hem online basın ilişkilerini doğru şekilde yönetmenin hem de müşteri kitlesi ile doğru ve etkili bir iletişim kurmanın markaların ilerleyişi üzerinde son derece önemli bir etkisi bulunuyor. Nitekim basın ilişkilerini doğru şekilde yönetemeyen ya da hedef kitle ile etkili bir iletişim gerçekleştiremeyen markaların mevcut rekabet koşullarında varlığını sürdürmesi ne yazık ki mümkün değil. Bu noktada markaların başarısını etkileyen en önemli faktörlerden biri olarak karşımıza online görünürlük çıkıyor!

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

Hedef kitlenin sosyal medya mecralarında, online haber kanallarında ya da internetin herhangi bir noktasında markanıza dair olumsuz bir içerikle karşılaşması, sizi saniyeler içinde kara listeye eklemesine neden olabilir. Bu da sizi mevcut rekabet koşullarında birkaç adım geriye götürecektir. Bu nedenle i̇nternet ortamının taranması ve olumsuz içeriklerin kaldırılması gerekir. Fakat söz konusu çalışmalar yalnızca olumsuz içerikleri kaldırmak ile sınırlı kalmamalı, online itibar ve algı yönetimi çalışmaları ile hedef kitle üzerindeki olumlu itibar güçlendirilmelidir! 

Distile’nin Hızlı ve Etkili İçerik Kaldırma Adımları

Distile, içerik kaldırma sürecini alanında uzman deneyimli bir ekip, 20 yılı aşkın tecrübe ve müşteri odaklı itibar ve algı yönetimi stratejileri ile gerçekleştirir. Distile tarafından yönetilen içerik kaldırma süreci şu adımları içerir: 

Olumsuz İçeriklerin Tespit Edilmesi

Arama motorları ve sosyal medya platformları başta olmak üzere i̇nternet ortamındaki tüm olumsuz içerikler, markalara özel olarak belirlenen anahtar kelimeler ve marka adı üzerinden tespit edilir. Online haber kanalları, basın bültenleri ve tüm medya araçları özel yazılımlar aracılığıyla taranır. Rakip firmaların faaliyetleri izlenerek olumsuz kampanyaların takibi sağlanır. Arama motorlarının üst sıralarındaki içeriklerin kaldırılması adına stratejiler geliştirilmesi için SEO araçlarından faydalanılır.

İçeriklerin Kaynaklarından Kalıcı Olarak Kaldırılması

Tespit edilmiş olan içerikler Distile’nin alanında uzman teknik ekibi ve uluslararası bilişim hukuku uzmanları aracılığıyla kaynaklarından kalıcı olarak kaldırılır ve bu içeriklerin bir daha geri gelmeyecekleri garanti edilir. Söz konusu içerik kaldırma sürecine haber kaynaklarında yer alan basın bültenleri, arama motoru sonuçlarında listelenen içerik ve görseller, sosyal medya paylaşımları, video sitelerinde yer alan video içerikler ve markanıza dair tüm olumsuz içerikler dahildir. 

7/24 İzleme ve Takip

Distile tarafından özel olarak geliştirilen özel monitör sistemi, bütün bir i̇nternet ortamını 7 gün 24 saat boyunca tarar ve olumsuz içerikleri tespit ederek anlık olarak bildirir. Distile’nin özel sistemi tarafından yakalanmış olan içeriklere anlık olarak müdahale edilir ve söz konusu içerikler nedeniyle ortaya çıkabilecek olumsuz etkiler bertaraf edilir. 

Geri Bildirim ve Raporlama

Elde edilen tüm sonuçlar, tespit edilen ve i̇nternet ortamından kaldırılan tüm içerikler ile ilgili raporlar ve geri dönüşler haftalık ya da aylık olarak sizinle paylaşılır. Elde edilen geri bildirimler ve müşteri beklentileri doğrultusunda hem içerik kaldırma süreçlerinin iyileştirilmesi hem de online itibarın güçlendirilmesi adına yeni stratejiler geliştirilir. 

Eğer siz de Distile ile çalışmak, olumsuz içerikler nedeniyle ortaya çıkabilecek yıpratıcı durumları ortadan kaldırmak isterseniz, hemen şimdi bizimle iletişime geçebilir, dilerseniz yüz yüze bir görüşme planlayabilirsiniz. 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir