www.filmciabi.com | www.filmeti.com | www.coptikfilm.com | www.zkefilms.com | www.irisefilms.com | www.hblfilms.com | www.hausfilms.com | www.akibafilm.com | www.kumefilm.com | www.bigifilm.com
Kimlerin Online İtibar Yönetimine İhtiyacı Var? | Distile

Kimlerin Online İtibar Yönetimine İhtiyacı Var?

İnternet çağı olarak adlandırdığımız bu zamanda türlü alanlarda ihtiyaçlarımızı sanal ortamlardan sağlıyoruz. Hemen her merak ettiğimiz konuyu, ürünü araştırıp bununla ilgilenen, hizmetini veren ve destek sağlayan firmalara ulaşıyoruz. Zaman zaman olumlu şeyler okuyabileceğimiz sitelere ulaşıyor ve aldığımız hizmetten bir kat daha memnun kalıyoruz. Bazen durum bunun tam tersi olabiliyor. Bu açıdan bakıldığında online itibar sistemine kimlerin ihtiyacı var? sorusu akla geliyor.

online-itibar-yonetimi

Online İtibar Yönetimi Firmalara Ne Sunuyor?

Tüketici veya henüz tüketici adayı, almayı düşündüğü ürün veya hizmete istinaden bunu sağlayan firma veya siteleri inceledikten sonra; teyit ya da güven maksadıyla çeşitli kullanıcı yorumlarına ihtiyaç duyuyor. Başlıyor bir sanal tura. Aldığı, kullanmaktan memnun olduğu ürünü bir başka kullanıcının oldukça olumsuz eleştirilerine maruz kalmış olarak görüyor. İşte bir marka için online itibar yönetiminin başlangıç noktası da burası. Online itibar yönetimi size; arama motoru ile ulaşılan içerikler, online müşteri ilişkileri ve sosyal mecraların takibi gibi birbirine bağlı konularda yardım sağlıyor,  hizmet kalitenizin artmasına vesile oluyor. Online itibar yönetimine kimlerin ihtiyacı var sorusunun yanıtı tamda burada cevabını buluyor.

İtibar Kazanım Sürecine Adım Atın

Rakip firmalar bazında değerlendirdiğiniz zaman, online itibar yönetimi sistemine kimlerin ihtiyacı var? sorusuna yanıt bulmanız kolaylaşıyor. Bu büyük bir kulvar ve sizde sosyal mecralar ve popüler araştırma sitelerindeki olumlu yorumları uzman bir sistem yardımıyla arttırabilirsiniz.



Bizi Arayın

Bir cevap yazın

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.