Online İtibar Yönetiminin Etki Alanı

Online İtibar Yönetiminin Etki Alanı

 

Online İtibar Yönetimi en Çok Kimleri Etkilemek İster? Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de son yıllarda sıkça sorulan sorudur. Online itibar sık duyulan, ancak eksik ve yanlış tanımlanan Online itibar yönetimi,  amacı ve kapsamı hala tam olarak anlaşılmış değildir. Birçok ajans, kişi ve ya şirketler tarafından tek sosyal medya takibi ya da SEO ( Arma Motoru Optimizasyonu ) olarak bilinen bir kavram haline gelmiştir. Online İtibar Yönetimi En Çok Kimleri Etkilemek İster? Sorusuna şirketlerin ve kişilerin internet üzerindeki varlıklarını tamamen ele alarak cevaplamak gerekir. Gelinen nokta da ise, birçok farklı dinamiği içinde barındıran, geniş kapsamlı ve neredeyse her bir dinamiği için ayrı bir uzmanlık ve profesyonellik gerektiren bir hizmet olmuştur. Hem firmalar için hem şahıslar için aranan ve talebi artan bir sektördür.

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

Online İtibar Yönetiminin Etki Alanı

İtibar Yönetimi Nasıl ortaya çıktı?

İnternette kurumsallaşan online yayıncılık sonradan sosyal medya kanallarının da çıkmasıyla internete ulaşabilen herkes yayıncı olmuştur. Netice olarak haklı haksız eleştirebilen bireyler firmaların itibarını zedelemektedir. Bu amaçla kurulan online yönetimi haksızlığa uğrayanların kurtarıcısı olmuştur.

Online İtibar Yönetimi en Çok Kimleri Etkilemek İster?

  • Firmanın mevcut ve potansiyel müşterilerini,
  • Firmanın mevcut çalışanları ve işçi adaylarını,
  • Firmanın iş ortakları ve hisse sahipleri,
  • Gazeteciler ve medya,
  • Şirketin rakiplerini,
  • Arama motorları,
  • Haber siteleri,
  • Sosyal ağlar,
  • Bloklar
  • Forumlar

Konuyla ilgili daha ayrıntılı bilgi almak isterseniz, web sitemizdeki iletişim bilgilerini kullanarak bize ulaşabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir