Online İtibarda Şikayet Yönetimi Nedir?

Online İtibarda Şikayet Yönetimi Nedir?

Her şeyin baş döndürücü hızla ilerlediği sosyal medyada bir şirket veya şirketin tek bir ürünü üzerine yapılacak bir şikâyet anında milyonlara ulaşır, buna yenileri eklenir ve bu durum doğru yönetilmezse şirketin itibarını düşürerek, karlılığını azaltır; hatta sonunu getirebilir. İşte bu noktada online itibar yönetimi devreye girer.

Online İtibarda Şikayet Yönetimi Nedir?

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ NEDİR?

Online itibar yönetimi geleneksel halkla ilişkiler çalışmaları kapsamında yapılan marka yönetimi, kurumsal itibar, kriz yönetimi gibi çalışmaların dijital platforma aktarılmış şeklidir. Etkinlikler geleneksel yazılı ya da sözlü medya organları yerine internet ortamında yürütülür.

ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ NASIL YAPILIR?

Bu noktada devreye sosyal medya takip ve raporlama programları devreye girer ki bunlar 7/24 tüm interneti tarayarak, hedef markalar ile ilgili verileri raporlarlar. Tabi bu raporlar adına bu takibi yapan halkla ilişkiler şirketinde toplanır ve çoğu aksiyon onlar tarafından direk olarak alınır. Bu sayede sen fark etmeden markan hakkında oluşabilecek her türlü sorun bertaraf edildiği gibi, arama motorları optimizasyonu sayesinde markan benzerleri arasında üst sıralara taşınarak internet kullanıcıları arasında bu marka konusunda farkındalık yaratılır.

ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ NEDEN ÖNEMLİDİR?

Artık insanların bilgi almak için internete başvurdukları düşünüldüğünde konunun önemi de kendiliğinden ortaya çıkar. Sözgelimi bir işyerin var. Online itibar yönetimi işyerini arama motorlarında ilk sıralara çıkarmakla kalmaz, ayrıca işyerin hakkında dijital platformda olumlu bir kamuoyu oluşturur ve şikâyet vb. olumsuzluklar olduğunda da işyerinin bunlardan etkilenmemesini sağlar.

Konuyla ilgili profesyonel destek almak isterseniz, web sitemizde yer alan iletişim bilgilerini kullanarak bize ulaşabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir