www.filmciabi.com | www.filmeti.com | www.coptikfilm.com | www.zkefilms.com | www.irisefilms.com | www.hblfilms.com | www.hausfilms.com | www.akibafilm.com | www.kumefilm.com | www.bigifilm.com
Online Kriz Yönetimi | Distile

Online Kriz Yönetimi

Sosyal medyadaki itibarınızın distilasyon yöntemiyle ve hakkınızdaki içeriklerin istediğiniz doğrultuda şekillendirilmesi, sürecinin yanında online kriz yönetimi konusu da markanızın internet ortamındaki görünürlüğü açısından oldukça önemlidir.

sosyal-medya-kriz-yonetimi-nedir

Kriz, beklemediğiniz bir anda ortaya çıkan, acil olarak halledilmesi ve yönetilmesi gereken ve çoğu zaman sizin açınızdan negatif görünen bir durumdur. Fakat doğru taktiklerle bu negative durumu avantaja çevirmek ve sonucundan maksimum faydayı elde etmek oldukça mümkündür. Eğer ortada bu şekilde bir durum var ise dikkat edilmesi gereken en önemli faktör en kısa sürede en mantıklı adımları atabilmektir.

Bu adımları atabilmek için de online kriz yönetimi planları devreye girmelidir. Bu planlar genellikle önceden üretilmiş kriz senaryoları doğrultusunda geliştirilmiş stratejiler ve o stratejilere dayalı olarak alınan anlık ve hızlı kararlardan oluşur. Bu kararların temel hedefi, krizi yaratan hakkınızdaki olumsuz içerikleri olabildiğince hızlıca ortadan kaldırmak veya pozitif bir hale getirmek, ya da olumsuz yorumlarla ustaca baş etmektir. Sonuç olarak hem istenmeyen kriz durumları başarılı bir şekilde halledilir, hem de markanızın internet ortamındaki görünürlüğü daha da iyi bir hale gelir.

online-itibar-yonetimi-nedir

Günümüzde sosyal medyadaki görünürlüğün markaların itibarı ve dolayısıyle ulaşmak istedikleri amaçlar bakımından ne kadar önemli olduğu yadsınamaz bir gerçektir. Bu sebepten dolayı online kriz yönetimi sosyal medyada istediğiniz yere gelebilmeniz için kesinlikle ihtiyacınız olan planlar, stratejiler ve aksiyonlar bütünüdür demek yanlış olmayacaktır.



Bizi Arayın

1 Yorum

Bir cevap yazın

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

KAMUOYUNA DUYURU

 

Bazı mecralarda şirketimizin adının geçtiği içerikleri üzülerek okuduğumuzu belirtmek isteriz.

 

Şirket olarak 4 seneden fazladır basın bülteni dağıtımı yapılan platformları kullanarak “Dijital PR” ve "Online İletişim Danışmanlığı” adı altında müşterilerimiz tarafından talep edilen bültenleri ve içerikleri haber yapılması için basına servis etmekteyiz. Bu bağlamda yaptığımız işlemler kesinlikle “kesin haber yayımlama” garantisi altında değildir. İçerikleri basına servis etmekte ve ardından müşteri memnuniyeti açısından daha çok internet sitesinde yayınlanması için takibini yapmaktayız.

 

Bu servisin bedeli olarak da bazı tutarlar belirtiriz, bunlar bazen aylık sabit (fee bedel) tutarlar olabildiği gibi tek seferlik bir firma/kişi duyurusu ise internet sitesi başına fiyatlandırma da olabilmektedir. Günümüzde çok sayıda firma “Kaç adet haberim yayınlandı?” gibi bir değeri önemsemekte ve bu yüzden yayımlanan içerik sayısı bizim için ciddi önem arz etmektedir. Biz haber servisi sonrası yayınlanan içeriklerin hangi mecralarda ve kaç adet olduğuna ilişkin analizi ve raporlamayı yapıp müşterilerimize bildirmekteyiz ve bu şekilde bir tutar toplamı üzerinden gelir elde etmekteyiz.

 

Talihsiz şekilde müşterileri tıklamaya yönelterek yazılmış e-posta başlığı ve bizimle iletişime geçme konusunda cesaretlendirme adına üretilmiş cüretkâr e-posta içeriği konusunda gazeteciler ve meslek örgütlerinden özür dileriz, mesleğinize saygısızlık eden bu şekilde bir dil kullanımını kınamaktayız.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.