Şikâyetler Tavsiyeyi Azaltır

Şikâyetler Tavsiyeyi Azaltır

Şikâyetler Tavsiyeyi Azaltır

İş hayatında bir şirketin ayakta kalabilmesi yapılanmasına, patronun işe bakış anlayışına, personellerin şirket içi memnuniyetine, her departmanda bir sistemin var olup olmadığına, departmanlarda bulunan personel kalitesine ve satış oranlarına bağlıdır. Şirketler bu kriterleri göz önünde bulundururken hedef kitlesine kendisini nasıl tanıttığını ve sektör tarafından nasıl göründüğünü de bilmek isterler. Bu sebeplerden dolayı şikâyet, öneri formları hazırlanarak internet sitelerine sanal olarak koymaktadır. Çünkü şirketlere gelen şikâyetler doğru değerlendirildiği ve analiz edildiği takdirde kaliteyi getirecektir.

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

sirketlere-gelen-tavsiyeler

Ancak dikkat edilmesi gereken nokta ise şirketlere gelen şikâyetler rakip firmaların yersiz şikâyetleri de olabilir. Sizi sosyal medyada ve sektör forumlarında kötü bir firma olarak göstermek isteyen rakipleriniz bunu koz olarak kullanacaktır. İş hayatı acımasızdır ve ilk izlenim çok önemlidir. Bunların yanı sıra satış yaptığınız müşterilerinizden de ciddi şikâyetler alabilirsiniz.

en-onemli-yayilma-politikasi

ISO nezdinde kalite üretilen ürünün müşteri beklentilerini karşılaması anlamına gelmektedir. Şirketinizde üretimini yaptığınız bir ürün, müşteriye ulaştığı andan itibaren şikâyete açık bir konumda bulunmaktadır. Yaptığınız paketlemenin özensiz oluşu bile o ürünün tüm işlevselliğinin bir anda önemsizleşmesini sağlar. Bu memnuniyetsizlik ile ilgili sektör forumlarında şirketlere gelen şikâyetler, öz saygınlığın kaybolmasını ve itibarın zarar görmesine sebep olacaktır. Çalışma hayatında en önemli yayılma politikası tavsiyelerdir. İyi veya kötü tavsiye edilmeniz şirketinizin geleceği hakkında fikir sahibi olmanızı sağlayacaktır. Bu bilgilerin ışığında şikâyetlerin ne denli önem arz ettiği konusunda firma içinde bir bilinçlenme yaratılmalı ve bu bilinç ile hareket edilerek olumsuz geri dönüşlerin minimuma indirgenmesi sağlanmalıdır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir