Sosyal Medya ve Online İtibar Yönetimi

Sosyal Medya ve Online İtibar Yönetimi

Son dönemlerde markalar itibarlarını koruma ve yönetme adına sosyal medya ve online itibar yönetimini kullanmaya başladılar. Firmalara, internette ve buna bağlı türlü sosyal paylaşım alanlarında oldukça olumlu manada katkılar sağlamaktadır.

sosyal-medya-ve-online-itibar-yonetimi

"Teklif Alın" butonuna tıklayarak, internetten kaldırtmak istediğiniz içeriklerle ilgili birkaç saat içerisinde teklif alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi arayacaktır.

Distile olarak 2010 yılındanbu yana online itibar yönetimi konusunda uzmanlanmış bir ajansız, kontrolü tekrar elinize almak için doğru yerdesiniz.

Size 24 saat içerisinde bir fiyat teklifi verebilmemiz için teklif formunu doldurmalısınız.

Kalıcı bir çözüm için yüzlerce kurum ve kişi tarafından güvenilen, kanıtlanmış sürecimizden yararlanın.

Hemen teklif alın

Mutlaka Kullanılması Gereken Bir Aracı Sistem

İtibarını ve Sosyal mecralardaki seviyesini kontrol ettirebilmek, olumsuz yorumları ve durumları geri planda bırakacak şekilde sosyal itibarı da ön plana alacak, dolayısıyla büyümeyi ve gelişmeyi sağlayacak bir sistemden bahsediyoruz. Sosyal medya ve online itibar yönetimi sağlayan birçok yeni yapılanma mevcut. Sağladığı olumlu katkılar göz önünde bulundurulunca bunun için mutlaka bir bütçe ayrılması önem arz ediyor. Sadece firmalarla sınırlı kalan bir sistem de değil elbette. Marka, çeşitli servisler, ürün ve kişisel olarak da dijital ortamlardaki tarafınızla ilgili algı yönetimlerini kontrol altında tutabilmenizi sağlayan bir yardımcı.

Tümüyle Sağladığı İmkanlar

Sosyal medya ve online itibar yönetimi senkronize çalışmaktadır.  Yani online itibar yönetimi sizin için; arama motoru optimizasyonundan, online müşteri ilişkilerinize, sosyal mecralardaki konumunuzdan bilişim hukukuna kadar komplike araştırma ve iyileştirmelerle sosyal itibarınızı en üst düzeye taşımaktadır. Alanında uzman kimselerce, varsa hakkınızda oluşmuş olumsuz yorumlar doğru teknik ve düzenlemelerle olumlu bir hale getirilebilir. Malum ki; günümüz kullanıcıları örneğin bir ürünü temin etmek istedikleri zaman çok sayıda siteyi ziyaret edip ürünle ilgili yorumlara ulaşmaktadır. Bu açıdan bakıldığında da online itibar yönetimi tüm firma ve kuruluşlar için ayrı bir öneme sahiptir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir