www.filmciabi.com | www.filmeti.com | www.coptikfilm.com | www.zkefilms.com | www.irisefilms.com | www.hblfilms.com | www.hausfilms.com | www.akibafilm.com | www.kumefilm.com | www.bigifilm.com
Sosyal Ortamdan Şikayet Silme | Distile

Sosyal Ortamdan Şikayet Silme

SANAL ŞİKÂYETLER

SOSYAL MEDYANIN GÜCÜ

Hem kişisel hayatlarımızda hem de iş hayatlarında çağımızın vazgeçilmez bir parçası olarak yaşamlarımızda sarsılmaz bir yere sahip olan sosyal medya, akla gelinebilecek her alanda bizlere yardımcı olmaya ve işlerimizi kolaylaştırmaya devam ediyor. Tanıdık/tanımadık kişilerle iletişim kurmak, kolay ve hesaplı alışveriş yapmak, interaktif eğitim almak, iş dünyasının kapılarını açmak gibi sayısız kolaylıkla karşımıza çıkan internet hizmetleri, kolaylıklarının yanında dikkat edilmesi gereken hususları, önemli noktaları ve tehlikeleriyle de varlığını sürdürmektedir.

sosyal-ortam

KULLANIM MEMNUNİYETİ

Neredeyse her sektörde hizmet veren irili ufaklı tüm şirketler ve firmalar, basın yayın organları ve kuruluşlar, internet sitesi üzerinden de hizmetlerine devam etmektedir. Ayrıca insanlar tarafından kullanılan sosyal medya ağları da aktif kullanımlarını sürdürmektedir. Hal böyle olunca da sosyal ağ üzerinden hizmet veren her türlü firmanın kullanım kalitesi ve memnuniyet derecesi çok önemlidir. Zira kullanıcılar tarafından beğenilme derecesi önemlidir, kullanım sıklığını yitirme ve şikâyet edilme tehlikeleriyle karşı karşıyadır. Sosyal ortamlardan şikayet silme de şikayeti yazmak kadar kolay değildir. Müşteri memnuniyetine karşı yapılan bir hizmet sonucu müşteriler tarafından yapılan şikayetler, kurumlar ve prestijleri açısından çok önemlidir. Zira sosyal medyadaki şikayetler oldukça hızlı yayılmakta ve kısa zamanda binlerce firmaya ulaşmaktadır. Bu nedenle de sosyal ortamlardan şikayet silme hususu tüm firmaların özenle yapmaya çalıştıkları huşuların başında gelmektedir.

sosyal-ortamdansikayet-silme

Sosyal ortamlardan şikayet silme konusunda başarılı bir sonuca ulaşabilmek için, öncelikle şikayetin kaynak sitesine ulaşılmalı, şikayeti silme gerekçesinin makul ve geçerli olması, en önemlisi de aynı şikayeti yeniden almayı önleyecek kurumsal tedbirlerin alınması gerekmektedir.



Bizi Arayın

Bir cevap yazın

ÜZERİNDEN BİZE SORULARINIZI SORABİLİRSİNİZ

7 GÜN 24 SAAT HİZMETİNİZDEYİZ

Duyuru ve kampanyalarımız hakkında

bilgi almak için e-posta adresinizi bırakın

Olumsuz haber ve içerik kaldırma

Adınızın geçtiği internet sayfalarını kaldırma

Fotoğraf veya Video içerikleri kaldırma

ve benzer sorunlarınız için...

Olumsuz haber ve içerik kaldırma

Adınızın geçtiği internet sayfalarını kaldırma

Fotoğraf veya Video içerikleri kaldırma

ve benzer sorunlarınız için...

Adres : Fulya mh. Prof. Dr. Bülent Tarcan cd No:14 Kat:1 Şişli, İstanbul

BİZE ULAŞIN

İNTERNETTEN KALDIRTMAK İSTEDİĞİNİZ TÜM İÇERİKLER İÇİN