2024’ün En Etkili Online Marka İzleme Araçları

Dijital varlığın neredeyse “her şey” olduğu bu dönemde, markalar için çevrim içi itibarı korumanın önemi... devamı>

5 Adımda Sosyal Medyada Algı Yönetimi

Sosyal medya markalar için son derece geniş ve dinamik bir ortam sunar. Bu ortam markaların... devamı>

LinkedIn’de Doğru İçerik Paylaşmanın Püf Noktaları

Dijital platformlarda etkileşim kurma iş dünyasını geliştiren önemli araçlardan biri haline gelmiş durumda. Profesyonellerin buluşma... devamı>

Online Algı Yönetimi İle Marka İmajını Nasıl Düzeltirsiniz?

Dijital dünya bize sınırsız bir reklam ve pazarlama alanı sunuyor olsa da, bugün pek çok... devamı>

Güçlü Bir Marka İtibarı Oluşturmanın İpuçları

Eğer içinde bulunduğunuz sektörde öne çıkmak ve başarılı olmak istiyorsanız, güçlü bir marka itibarına sahip... devamı>

Distile ile Dijital Medyada Marka Koruma Stratejileri

Geleneksel medya araçlarının ürün ve hizmet satışı üzerindeki etkisinin giderek azalması dijital medya araçlarını çok... devamı>

İnternetten Olumsuz İçerikleri Kaldırma: Basit Adımlarla Etkili Sonuçlar

Hedef kitle, markalar için en kıymetli sermayelerden biri olarak kabul edilir ve söz konusu sermayenin... devamı>

Twitter Üzerindeki İstenmeyen İçerikleri Nasıl Kaldırabilirsiniz?

Eski adıyla Twitter, Elon Musk tarafından satın alındıktan sonraki adıyla X kitleler üzerinde ciddi bir... devamı>

e-Ticaret Platformlarından Sahte Ürün İlanlarını Kaldırma

e-Ticaret ve online alışveriş günümüzde fiziksel alışveriş alışkanlıklarının büyük ölçüde önüne geçmiş durumda. Netice olarak... devamı>

Sosyal Medya ve İnternet İzleme Araçları: Distile İle Markanızı Koruma Altına Alın

Her ne kadar i̇nternet ve sosyal medya araçları işletmelerin büyümesine ciddi bir katkı sağlıyor olsa... devamı>