PR Krizi Sırasında Online İtibarınızı Nasıl Korursunuz?

“İptal” kültürünün böylesine yaygınlaştığı bir dönemde her markanın bir PR kriziyle karşı karşıya kalması son... devamı>

YouTube’dan Uygunsuz İçerikleri Kaldırma: Tam Kılavuz

YouTube’da yer alan uygunsuz içerikler kişisel veya profesyonel itibarınızı zedeleyebilir. Size bireysel olarak zarar veren... devamı>

Negatif SEO ile Mücadele: Zararlı Geri Bağlantıları Kaldırma

Google ve diğer arama motorlarında üst sıralarda yer almanın yolu her zaman güçlü SEO stratejileriyle... devamı>

Google’da Unutulma Hakkını Anlamak ve Kullanmak

Bir bireyin ya da markanın geçmişte yapmış olduğu hataların çevrim içi ortamda görünür olması olumsuz... devamı>

Markanızı Online Telif Hakkı İhlallerinden Koruma Yöntemleri

Çevrimiçi olarak hizmet veren işletmelerin karşılaştığı en ciddi problemlerden biri şüphesiz telif hakkı ihlalleri. Söz... devamı>

2024’te Online İtibar Onarımı İçin Etkili Stratejiler

Online itibar yönetimini doğru şekilde gerçekleştirmek yalnızca markanızın itibarını korumakla kalmaz, online başarısını da artırır.... devamı>

Online Algı Yönetimi İle Marka İmajını Nasıl Düzeltirsiniz?

Dijital dünya bize sınırsız bir reklam ve pazarlama alanı sunuyor olsa da, bugün pek çok... devamı>

Markanızın Online İtibarını Analiz Etme: Distile İle Etkili Araçlar

Çeşitli stratejiler kullanılarak markaların online itibarının analiz edilmesi, hedef kitle ile doğru bir iletişime ve... devamı>

Pinterest ve Snapchat’te İstenmeyen İçerikleri Kaldırma Yöntemleri

Pinterest ve Snapchat dünyanın en popüler sosyal paylaşım platformlarından ikisi. Pinterest’te modadan yemek tariflerine, sanattan... devamı>

Reddit’te Yanıltıcı İçeriklere Müdahale: Distile İle Adım Adım Kılavuz

Sosyal medya platformları, i̇nternet haber ajanslari ve forumlar da dahil olmak üzere, çeşitli sosyal mecralarda... devamı>

Bu site, size daha iyi bir tarama deneyimi sunmak için çerezler kullanmaktadır. Bu web sitesinde gezinerek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.