Distile, Onlipr Teknoloji ve Ticaret A.Ş. çatısı altında, internet üzerindeki arama sonuçları, internetten kaldırılmak istenen içerikler, online algı yönetimi, itibar yönetimi ve profesyonel medya ilişkileri konularında uzmanlaşmış bir dijital ajanstır.
2024’ün En Etkili Online Marka İzleme Araçları
Dijital varlığın neredeyse “her şey” olduğu bu dönemde, markalar için çevrim içi itibarı korumanın önemi... devamı>
Ara
Dijital Ayak İzini Temizlemek: Adım Adım Rehber
Herhangi bir kullanıcının sizinle ilgili halka açık verilere ulaşması için yalnızca isminizi bilmesi yeterli. Bu... devamı>
Ara
DMCA İçerik Kaldırma Talepleri İçin Kapsamlı Rehber
Bir ABD yasası olan DMCA (Digital Millennium Copyright Act), dijital telif hakkı ihlallerini korumayı amaçlar.... devamı>
Eki
Negatif SEO ile Mücadele: Zararlı Geri Bağlantıları Kaldırma
Google ve diğer arama motorlarında üst sıralarda yer almanın yolu her zaman güçlü SEO stratejileriyle... devamı>
Eyl
Google’da Unutulma Hakkını Anlamak ve Kullanmak
Bir bireyin ya da markanın geçmişte yapmış olduğu hataların çevrim içi ortamda görünür olması olumsuz... devamı>
Eyl
Markanızı Online Telif Hakkı İhlallerinden Koruma Yöntemleri
Çevrimiçi olarak hizmet veren işletmelerin karşılaştığı en ciddi problemlerden biri şüphesiz telif hakkı ihlalleri. Söz... devamı>
Ağu
Markanızın Online İtibarını Analiz Etme: Distile İle Etkili Araçlar
Çeşitli stratejiler kullanılarak markaların online itibarının analiz edilmesi, hedef kitle ile doğru bir iletişime ve... devamı>
Mar
Öne Çıkan Görsel Kaldırma: Yandex ve Google’da Adımlar
Arama motorlarında ilk sıralarda çıkmak önemli fakat burada nasıl göründüğünüz daha da önemli. Eğer arama... devamı>
Eki
Google’da Kişisel Bilgilerinizi Nasıl Gizlersiniz?
Google’da, paylaşıma açtığınız verilerin neredeyse tamamı başkaları tarafından görülür. Buna geçmişte sosyal medyada yaptığınız paylaşımlar... devamı>
Eki
Online İtibar Yönetimi: İşletmeler İçin Neden Önemli?
Dijital araçların hayatın her alanına entegre olmasıyla birlikte pek çok kurumsal şirketin kendisi, ürünleri ya... devamı>
Haz