Distile, Onlipr Teknoloji ve Ticaret A.Ş. çatısı altında, internet üzerindeki arama sonuçları, internetten kaldırılmak istenen içerikler, online algı yönetimi, itibar yönetimi ve profesyonel medya ilişkileri konularında uzmanlaşmış bir dijital ajanstır.
5 Adımda Sosyal Medyada Algı Yönetimi
Sosyal medya markalar için son derece geniş ve dinamik bir ortam sunar. Bu ortam markaların... devamı>
Tem
Online Algı Yönetimi İle Marka İmajını Nasıl Düzeltirsiniz?
Dijital dünya bize sınırsız bir reklam ve pazarlama alanı sunuyor olsa da, bugün pek çok... devamı>
Nis
Distile ile Dijital Medyada Marka Koruma Stratejileri
Geleneksel medya araçlarının ürün ve hizmet satışı üzerindeki etkisinin giderek azalması dijital medya araçlarını çok... devamı>
Şub
İnternetten Olumsuz İçerikleri Kaldırma: Basit Adımlarla Etkili Sonuçlar
Hedef kitle, markalar için en kıymetli sermayelerden biri olarak kabul edilir ve söz konusu sermayenin... devamı>
Kas
e-Ticaret Platformlarından Sahte Ürün İlanlarını Kaldırma
e-Ticaret ve online alışveriş günümüzde fiziksel alışveriş alışkanlıklarının büyük ölçüde önüne geçmiş durumda. Netice olarak... devamı>
Eki
Sosyal Medya ve İnternet İzleme Araçları: Distile İle Markanızı Koruma Altına Alın
Her ne kadar i̇nternet ve sosyal medya araçları işletmelerin büyümesine ciddi bir katkı sağlıyor olsa... devamı>
Eki
İnternetten Kaldırılmak İstenen İçerikler: Distile’nin Etkili Yöntemleri ve Süreçleri
İnternette bulunan olumsuz içeriklerin işletmeler açısından son derece yıpratıcı etkileri mevcut. Müşteri kaybından itibar kaybına,... devamı>
Eyl
Bilişim Hukuku Uzmanları ile Güçlü Bir Ekip: Distile’nin İnternet ve Sosyal Medya İçeriklerini Kaldırma Hizmeti
Markaların ve bireylerin dijital görünürlüğü hem geniş kitlelere ulaşmak hem de bu kitleleri potansiyel müşteri... devamı>
Eyl
Uygun Medya İlişkileri Stratejisiyle İşletmenizi Geliştirin: Distile’nin Rolü
Günümüzde geleneksel medya araçlarının yerini büyük ölçüde dijital medya araçları almış durumda. Dolayısıyla reklam, online... devamı>
Ağu
Online Algı Yönetimi: İşletmelerin Başarıya Ulaşmasında Kritik Bir Faktör
Her şeyin dijital ortama taşındığı günümüzde, dijital ortamda var olmayı başaramamış işletmelerin mevcut rekabet ortamında... devamı>
Tem