Distile, Onlipr Teknoloji ve Ticaret A.Ş. çatısı altında, internet üzerindeki arama sonuçları, internetten kaldırılmak istenen içerikler, online algı yönetimi, itibar yönetimi ve profesyonel medya ilişkileri konularında uzmanlaşmış bir dijital ajanstır.
PR Krizi Sırasında Online İtibarınızı Nasıl Korursunuz?
“İptal” kültürünün böylesine yaygınlaştığı bir dönemde her markanın bir PR kriziyle karşı karşıya kalması son... devamı>
Oca
YouTube’dan Uygunsuz İçerikleri Kaldırma: Tam Kılavuz
YouTube’da yer alan uygunsuz içerikler kişisel veya profesyonel itibarınızı zedeleyebilir. Size bireysel olarak zarar veren... devamı>
Ara
Siber Zorbalık ve Online Taciz ile Hukuki Mücadele Yolları
Özellikle sosyal medya platformlarının yaygınlaşması ve iletişim kanallarının güçlenmesiyle birlikte siber zorbalık ve online taciz... devamı>
Ara
Güçlü Bir Marka İtibarı Oluşturmanın İpuçları
Eğer içinde bulunduğunuz sektörde öne çıkmak ve başarılı olmak istiyorsanız, güçlü bir marka itibarına sahip... devamı>
Nis
Pinterest ve Snapchat’te İstenmeyen İçerikleri Kaldırma Yöntemleri
Pinterest ve Snapchat dünyanın en popüler sosyal paylaşım platformlarından ikisi. Pinterest’te modadan yemek tariflerine, sanattan... devamı>
Mar
E-ticaret Sitelerinde Marka İhlallerine Nasıl Müdahale Edilir?
Pandemi sonrası hızını arttıran dijitalleşme süreci, hem e-ticaret sitelerinin hem de bu sitelerde faaliyet gösteren... devamı>
Şub
Reddit’te Yanıltıcı İçeriklere Müdahale: Distile İle Adım Adım Kılavuz
Sosyal medya platformları, i̇nternet haber ajanslari ve forumlar da dahil olmak üzere, çeşitli sosyal mecralarda... devamı>
Şub
Yelp ve Tripadvisor’dan Olumsuz Yorumları Kaldırma
Yelp ve Tripadvisor, kullanıcıların başta oteller ve restoranlar olmak üzere çeşitli işletmeler hakkında yorumlar yaptığı... devamı>
Şub
Web Siteleri Üzerindeki Sahte İncelemeleri Kaldırmak
Dijital ortamda itibar sahibi olmak, herhangi bir marka ya da işletme için hayati öneme sahiptir.... devamı>
Oca
İnternet İtibarınızı Olumlu Yönde Nasıl Dönüştürebilirsiniz?
Günümüz koşullarında herhangi bir markanın internet üzerinde olumsuz bir itibara sahip olması durumunda, büyüme hedeflerine... devamı>
Ara