Distile, Onlipr Teknoloji ve Ticaret A.Ş. çatısı altında, internet üzerindeki arama sonuçları, internetten kaldırılmak istenen içerikler, online algı yönetimi, itibar yönetimi ve profesyonel medya ilişkileri konularında uzmanlaşmış bir dijital ajanstır.
Markalar İçin En İyi Online Kriz Yönetimi Uygulamaları
Sosyal medya hiç durmayan bir devinim halinde. Markaların da başarılı olmak için bu devinime ayak... devamı>
Kas
2024’te Online İtibar Onarımı İçin Etkili Stratejiler
Online itibar yönetimini doğru şekilde gerçekleştirmek yalnızca markanızın itibarını korumakla kalmaz, online başarısını da artırır.... devamı>
Tem
Online Algı Yönetimi İle Marka İmajını Nasıl Düzeltirsiniz?
Dijital dünya bize sınırsız bir reklam ve pazarlama alanı sunuyor olsa da, bugün pek çok... devamı>
Nis
Sosyal Medyada Markanızı Korumak: Olumsuz İçeriklerle Nasıl Başa Çıkarsınız?
Twitter, Facebook, Instagram ya da Tiktok gibi sosyal medya platformları, her ne kadar kullanıcıların keyifli... devamı>
Nis
Reddit’te Yanıltıcı İçeriklere Müdahale: Distile İle Adım Adım Kılavuz
Sosyal medya platformları, i̇nternet haber ajanslari ve forumlar da dahil olmak üzere, çeşitli sosyal mecralarda... devamı>
Şub
Distile ile Dijital Medyada Marka Koruma Stratejileri
Geleneksel medya araçlarının ürün ve hizmet satışı üzerindeki etkisinin giderek azalması dijital medya araçlarını çok... devamı>
Şub
Distile İle Kurumsal İtibarınızı Geliştirin: Pratik Rehber
Bir şirketin hem müşteriler hem de iş ortakları ve yatırımcılar gözünde olumlu bir itibara sahip... devamı>
Oca
İnternet İtibarınızı Olumlu Yönde Nasıl Dönüştürebilirsiniz?
Günümüz koşullarında herhangi bir markanın internet üzerinde olumsuz bir itibara sahip olması durumunda, büyüme hedeflerine... devamı>
Ara
İnternetten Olumsuz İçerikleri Kaldırma: Basit Adımlarla Etkili Sonuçlar
Hedef kitle, markalar için en kıymetli sermayelerden biri olarak kabul edilir ve söz konusu sermayenin... devamı>
Kas
Sosyal Medya ve İnternet İzleme Araçları: Distile İle Markanızı Koruma Altına Alın
Her ne kadar i̇nternet ve sosyal medya araçları işletmelerin büyümesine ciddi bir katkı sağlıyor olsa... devamı>
Eki